ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

با سلام به تودوست عزيز
شما كه وبلاگ به اين خوبي داري چرابا عضويت در سيستم اکسين ادز اقدام به نمايش تبليغات نمي كني و به ازاي هر کليک بازديدکنندگان برروي تبليغات تا سقف 800 ريال بعنوان پورسانت دريافت نماييد.همچنين با معرفي اين سيستم به ديگران و عضويت آنها از طريق شما به ازاي هر کليکي که بر روي تبليغات آنها مي شود مبلغ 50 ريال از طرف سايت به پورسانت شما اضافه خواهد شد و بدين صورت شما به يک حقوق ماهيانه و مادام العمر دست خواهيد يافت. پرداخت کليه وجوه و پورسانتها در سيستم تبليغاتي اوکسين ادز توسط شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 تضمين شده مي باشد.استقبال بي نظير از اين سيستم، خود نشان دهنده اين مهم مي باشد.
در ضمن شما با استفاده از خدمات اينترنت هوشمند اوکسين ادز شما مي‌توانيد در هر زمان از شبانه‌روز و بدون نياز به شناسه‌ي كاربري (User Name) و كلمه عبور (Password) و با بهترين سرعت و کيفيت ممکن به اينترنت وصل شويد. از اين رو با دسترسي به اين سرويس ديگر نگران پايان يافتن زمان اشتراك يا اعتبار كارت اينترنت خود در روزهاي تعطيل يا ساعات غير اداري نخواهيد بود. هزينه استفاده اينترنت از طريق خدمات شبكه هوشمند اکسين ادز به ازاي هر دقيقه 5 تومان مي باشد که پس از دو ماه در قبض تلفن شما منظور خواهد شد.
براي يه مدت يه پيشنهادمو امتحان كن اگر ديدي بدرد نميخوره هرچي خواستي پشتم بگو


پاسخ

با تشکر از راهنمائي شمااره سايتي که معرفي کردين خوبهدر مورد خدمات اينترنت ما خودمون فروشنده ايم و قيمت دقيقه اي 5 تومان که مي دن خيلي بالاست اگه بخواي حساب کني اينترنت ما دقيقه اي 1 تومان مي افته روزهاي تعطيل هم کسي تماس بگيره بهش مي ديمحيف شد من قبلا توي اون سيستم ثبت نام کرده بودم و گرنه حتما از لينک شما ثبت و نام مي کردم تا شما هم از ما خيري مي ديديدموفق باشيد