سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش به فراوانی آموختن نیست، بلکه نوری است که در دل آنکه خدا هدایتش را بخواهد، می تابد . پس هرگاه در پی دانش بودی، ابتدا جوهره بندگی را در جانت بجوی و با به کار بستن دانش آن را به دست آور و فهم را از خدا بطلب تا به تو بفهماند . [امام صادق علیه السلام]
امروز: جمعه 103 فروردین 31

دانلود تقویم موبایل نگار Negar 1388 با فرمت جاوا جدید

تقویم سال 1388 با نام Negar 88 از سری نرم افزارهای جاوا که برای گوشیهایی که از این پلتفرم پشتیبانی میکنند ارائه شده است و از محیط کاربری جذابی برخوردار است. این نرم افزار قابلیتهای متعددی از جمله یادآوری امور روزمره ، یادداشت ، اعلام مناسبتها ، اعلام اوقات شرعی و ... را دارا میباشد.حتما دانلود کنید قابلیت نصب روی کلیه گوی های موبایل!جدید

تقویم موبایل جدید سال 1388

  برای دانلود اینجا کلیک کنید 


بازی تحت جاوا و ماجرایی M.U.M.U. Judgement Day موبایل

بازی موبایل بسیار جدید و جذاب M.U.M.U. Judgement Day که تازگی وارد بازار بازی موبایل شده است در این بازی جاوا شما نقش یک پیرمرد را بر عهده دارید که باید از خود در مقابل خطرات اطرافش مواظبت کند همچنین این بازی موبایل با فرمت جاوا و سایز 240x320 از طریق سایت میهن دانلود ارائه و اماده ی دانلود می باشد.

 
 

مجموعه والپیپرهای موبایل با طرح هایی زیبا - Wallpapers Mobile

در این مجموعه سری عکس های پس زمینه ی موبایل با رزولویشن 240x320 برای کاربران میهن دانلود آماده می باشد.

 

تم زیبا و شیک گوشی های سونی اریکسون

تم موبایل گوشی های سونی اریکسون با فرمت thm را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمائید.

 

100 پس زمینه ی زیبای موبایل

 پس زمینه ی زیبای موبایل با موضوعت مختلف از جمله عشق ، ماتشین ، موزیک ، گل ، طبیعت و .. .

 این پس زمینه ها دارای سایز 320*240 هستند که از کیفیت و کرافیگ بالایی برخوردار هستند .

شما می توانید این پس زمینه های زیبا رو دانلود کنید و لذت ببرید

Mobile Wallpapers

  برای دانلود اینجا کلیک کنید 


 

فال حافظ با فرمت جاوا برای موبایل

فال حافظ با فرمت جاوا این فال بر روی اکثر گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی می کنند قابل اجراست  که شامل ??? غزل و شعر از دیوان حافظ می باشد. از قابلیت های خوب این برنامه جاوا این است که نیازی به داشتن و یا نصب نرم افزار های فارسی ساز موبایل ندارد و بر روی گوشی های انگلیسی هم ساپورت می شود. با این نرم افزار در مواقعی که می خواهید می توانید از فال حافظ استفاده کنید.
امکان تغییر نوع فونت و اندازه آن نیز وجود دارد. با توجه به پیشنهادها که از فونتی زیبا در این برنامه استفاده شود به جای Simplified Arabic Fixed در نگارش اولیه از فونت های دیگری در این برنامه استفاده شده است و چون نگارش اولیه روی بعضی از دستگاه ها کند اجرا می شد اقدام به بهینه سازی آن شده است و مشکل آن نیز با بعضی از آنتی ویروسها حل شده است. تلاش زیادی در این برنامه صورت گرفته که برنامه احتیاجی به منابع زیادی نداشته باشد و قابلیت نصب روی گوشیهای مدل پایین را نیز داشته باشد به خاطر همین موضوع از استفاده از اشکال زائد خود داری شده است و سازنده بر این باور است که زیبایی در سادگی است که در شلوغ کردن محیط با اشکال گرافیکی نیست.

فال حافظ

دانلود تم سونی اریکسون سری P990,P1,W950

سری جدید تم گوشی های سونی اریکسون ویژه ی UIQ3 را در مطلب برای شما عزیزان گنجانده ایم.گوشی های سازگار :M500,M600,P990, P1,W950,W960, W980,G700, G900,...

 قابل اجرا در گوشیهای سونی اریکسون مدلهای P990,P1,W950, W960,W980, M500,M600, G700,G900

تم موبایل

دانلود بازی فلش تانک جدید و کم حجم

برای گوشیهای موبایل جدید که اکثرا فرمت SWF را پشتیبانی میکنند بازیهای بسیار جذاب م کم حجمی تولید میشود که به آنها بازی فلش میگویند  . این بازیها که به نسبت رزولوشن و سایز صفحه گوشی قابلیت تغییر اندازه دارند به تازگی مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است که مشخصات آن را در زیر میبینید.این بازی قابلیت اجرا در موبایل و همچینن بازی در کامپیبوتر را داراست.

 قابل اجرا در گوشیهای نوکیا 5200 و 5300 و 5310 و 5610 و 6300 و N93 و N95 و N82 و N73 و S500 و K850 و W910 و W850 و تمامی گوشیهایی که فرمت SWF را پشتیبانی میکنند.

 

  بازی فلش جنگی تانک

دانلود 2 تم موبایل موتورولا زیبا و جالب V3 , V3i , V3x

این دو تم موتورولا که برای دانلود آماده شده از تمهای کمیاب این دسته میباشد . با استناد به اینکه در بیشتر سایت های موبایل دوستان ، مطالبی درباره موتورولا کمتر یافت میشود از این پس سعی ما بر این است که تمها ، بازیها و برنامه های مخصوص موتورولا را بیشتر از گذشته مورد توجه قرار دهیم.

 
تم موتورولا

نقشه اصفهان برای موبایل

یکی از شهرهای زیبا و توریستی کشور عزیزمان ، ایران شهر بزرگ اصفهان است.با توجه به مناطق گوناگون گردشگری این شهر ، نقشه اصفهان برای موبایل را آماده دانلود نمودیم که در اصفهان بی شک کاربردی وسیع خواهد داشت.

 

نقشه اصفهان

کتاب موبایل جاوا نسیم مطهر کتاب استاد مرتضی مطهری

این کتاب موبایل را برای تمامی دوست داران شهید استاد مرتضی مطهری آماده نموده ایم که در آن گلچینی از سخنان گرانبها و پربار او گنجانده شده است.نام این نرم افزار گرانبهای موبایل که در واقع نوعی کتاب جامع موبایل محسوب میشود نسیم مطهر میباشد.این کتاب با فرمت جاوا اماده دانلود شده است که قابلیت نصب روی کلیه گوشی های موبایل را دارا میباشد.

 

کتاب موبایل استاد مطهری

دانلود تم های پکت پی سی HTC - تم زیبا و رنگی برای PPC

این تم های زیبا که در دسته تم پاکت پی سی قرار دارد مخصوص گوشی های با برند HTC با سایز 240x320 میباشد که در ادامه تمامی مدلهای آنها ذکر کردیم.تم هایی که نمونه آنها را در زیر میبینید. 

تم پاکت پی سی ویندوز موبایل


 نوشته شده توسط جواد در یکشنبه 88/1/23 و ساعت 11:41 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مجله کلیپ
ماجرای زن گرفتن کره خر
10 گونه جانوران در حال انقراض!
ارشیو دانلود جدید ترین های موبایل به صورت رایگان
مجله دانلود برتر میهن دانلود 2
مجله دانلود برتر میهن دانلود
پیامهایی آموزنده سریال یوسف پیامبر
مدل لباس نامزدی و شب
عکس های جدید و داغ از بازیگران و هنرمندان
عضلات صورت و شادابی چهره
[عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: امید دلارام** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا

انجمن‌های وب‌زیست - لینک باکس تمام اتوماتیک وب‌زیست - فروشگاه - سیستم چت و گفتگو