سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید؛ هرچند در چین باشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

کاربران مبتدی کامپیوتر همیشه با تنظیمات ویندوز و امنیت ، شبکه ، بهینه سازی ، یافتن اطلاعات سخت افزاری خود و ... دچار مشکل می شوند و در بسیاری از اوقات این مشکل به دلیل پراکندگی قسمت های مدیریتی در تنظیمات ویندوز می باشد.به عنوان مثال یک کاربر عادی قصد تنظیمات ویندوز خود را دارد.با وارد شدن به کنترل که هر یک از تنظیمات مربوطه به چند بخش دیگر تقسیم بندی می شوند دچار سردرگمی می شود و در انتها به نتیجه دلخواه هود نیز نمی رسد. یا مثالی دیگر، فرض کنید می خواهید تمامی اطلاعات سخت افزاری سیستم و نوع و مدل آن ها را بیابید، چه می کنید؟ تمامی مشکلات بالا با استفاده از برنامه های مدیریتی و ابزارهای مربوطه درون برنامه به سادگی قابل حل می باشد. این گونه برنامه ها با جمع آوری تمامی تنظیمات مهم ویندوز به کاربران عادی هم این توانایی را می دهند تا به راحتی سیستم خود را مدیریت و تنظیمات دلخواه و سفارشی خود را اعمال کنند.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.

 

WinXP Manager نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به مدیریت بر قسمت های مختلف ویندوز و امور نگهداری سیستم می باشند. در این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برای ایجاد یک فضای مدیریتی آسان استفاده شده است و کاربران با استفاده از این ابزار به راحتی اقدامات مدیریتی خود را انجام می دهند. این نرم افزار محصولی از شرکت نرم افزاری Yamicsoft می باشد که در گذشته محصولی دیگر از این شرکت با نام Vista Manager را به شما معرفی کرده بودیم.

 

ویژگی هایی که این برنامه از آن ها بر خوردار می باشد را به همراه توضیح مختصری در زیر می بینید:

- Information : به کمک این قسمت می توانید تمامی اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری سیستم را بدست آورید. همچنین در این بخش می توانید کدهای ثبت برنامه های شرکت Microsoft را بیابید. از دیگر امکانات این بخش یافتن جزییات و اطلاعات مربوط به اجرای برنامه ها می باشد.

- Optimizer : این قسمت مسئولیت عملیات بهینه سازی سیستم را بر عهده دارد. این قسمت با کنترل و نظارت بر startup ، حافظه سخت افزاری ، غیر فعال کردن سرویس های غیر لازم ، رفع مشکلات Internet Explorer و ... باعث افزایش سرعت سیستم عامل می شود.

- Cleaner : این بخش همان طور که قبلا نیز اشاره شد، با پاک سازی سیستم از فایل های اضافی که توسط سیستم عامل تولید می شوند ، همچنین پاکسازی رجیستری فضای اشغال شده توسط این فایل ها را باز رها کرده و به شما استفاده بیشتری از فضای هارد را می دهد.

- Customization : این قسمت برای تنظیمات دلخواه کاربر، بیشتر در زمینه محیط زیبا برای ویندوز طراحی شده است. از جمله امکانات این بخش توانایی تغییر پشت زمینه در صفحه ورودی و خوش آمد گویی ویندوز ، تغییر آیکون ها ، ویرایش منوی راست کلیک موس ، تغییرات در منوها ، تغییر عکس های پشت زمینه دسکتاپ به صورت خودکار و ... را می توان نام برد.

- Security : در این بخش شما می توانید تنظیماتی را انجام دهید تا ویندوز از لحاظ امنیتی در شرایط خوبی قرار گیرد. به عنوان مثال می توانید امکان ایجاد تغییرات در دسکتاپ ، منوها ، کنترل پنل و دیگر نقاط مهم را بگیرید. همچنین می توانید امتیاز به روز آوری سیستم ( Update ) را غیر فعال کنید و ....

- Network : بهینه سازی سرعت کانکشن ارتباطی شما ، مدیریت بر قسمت های به اشتراک گذاری شده در شبکه ، جستجو و یافتن پورت های باز سیستم و بسیاری امکانات دیگر در این بخش گنجانده شده اند.

 

  دانلود کنید نسخه 5.28 را با حجم 5.31 مگابایت ( لینک غیر مستقیم )
کرک:
http://uploadbazar.com/751Y.WinXP.M.v5.0.6.www.p30world.com.zip


 نوشته شده توسط جواد در جمعه 87/10/27 و ساعت 11:57 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مجله کلیپ
ماجرای زن گرفتن کره خر
10 گونه جانوران در حال انقراض!
ارشیو دانلود جدید ترین های موبایل به صورت رایگان
مجله دانلود برتر میهن دانلود 2
مجله دانلود برتر میهن دانلود
پیامهایی آموزنده سریال یوسف پیامبر
مدل لباس نامزدی و شب
عکس های جدید و داغ از بازیگران و هنرمندان
عضلات صورت و شادابی چهره
[عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: امید دلارام** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا

انجمن‌های وب‌زیست - لینک باکس تمام اتوماتیک وب‌زیست - فروشگاه - سیستم چت و گفتگو