سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] بسا کسى که با نعمتى که بدو دهند . به دام افتد ، و با پرده‏اى که بر گناه او پوشند فریفته گردد ، و با سخن نیک که در باره‏اش گویند آزموده شود ، و خدا هیچ کس را به چیزى نیازمود چون مهلتى که بدو عطا فرمود . [نهج البلاغه]
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

سیستم عامل ویندوز دارای حساسیت بسیار بالایی در مقابل برنامه ها و فایل های مخرب می باشد. روزانه ده ها آسیب پذیری مختلف از این سیستم عامل و یا نرم افزارهایی که بر روی این سیستم عامل مورد استفاده قرار می گیرند انتشار می باشد که بسیاری از آن ها در صورت استفاده شدن توسط افراد سودجو ممکن است علاوه بر زیان هایی که به سیستم عامل وارد می کنند موجب بروز مشکلات دیگری نظیر سرقت اطلاعات نیز شوند. استفاده از نرم افزارهای کنترل سیستم به منظور رفع خرابی های ناشی از این مشکلات و کنترل قسمت های مختلف ویندوز به کاربران این توانایی را می دهد تا سیستم عامل خود در هنگام بروز چنین مشکلاتی بازیابی نموده و مشکلات آن را برطرف نمایند.

در این مطلب نرم افزاری را در این زمینه به شما مرفی می کنیم.

 

Windows Doctor نام نرم افزاری می باشد که همان طور که از نام آن مشخص است برای رفع بیماری های مختلف سیستم عامل ویندوز طراحی شده است. این نرم افزار از قسمت های مختلفی برخوردار می باشد که به کمک آن کاربران می توانند علاوه بر مدیریت سیستم عامل خود در شرایط بحرانی ، مشکلات به وجود آمده را نیز برطرف نمایند. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت آنالیز امنیتی ویندوز اشاره نمود که به کمک این ویژگی می توان آسیب پذیری های موجود در قسمت های مختلف ویندوز را برطرف نمود. از دیگر ابزارهای موجود در این نرم افزار می توان به ابزار پاکسازی رجیستری ، پاکسازی ردپاها ، ابزارهای بهینه سازی سیستم عامل ، ابزارهای مدیری برای قسمت های حساس ویندوز و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت International LLC می باشد.

 

  دانلود کنید نسخه 2.0 را با حجم 4.51 مگابایت ( لینک غیر مستقیم )
کرک:
http://uploadbazar.com/350WD.v2.0.www.p30world.com.zip


 نوشته شده توسط جواد در جمعه 87/10/27 و ساعت 11:57 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مجله کلیپ
ماجرای زن گرفتن کره خر
10 گونه جانوران در حال انقراض!
ارشیو دانلود جدید ترین های موبایل به صورت رایگان
مجله دانلود برتر میهن دانلود 2
مجله دانلود برتر میهن دانلود
پیامهایی آموزنده سریال یوسف پیامبر
مدل لباس نامزدی و شب
عکس های جدید و داغ از بازیگران و هنرمندان
عضلات صورت و شادابی چهره
[عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: امید دلارام** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا

انجمن‌های وب‌زیست - لینک باکس تمام اتوماتیک وب‌زیست - فروشگاه - سیستم چت و گفتگو