سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما با برادری در راه خدا برادری کرد، با او معارضه نکند، او را خشمگین نکند و با او مخالفت ننماید . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 30

امروزه بسیاری از افرادی که دارای وب سایت می باشند و یا به عنوان وب مستر بر روی چندین وب سیات مدیریت مینمایند از شیوه های مختلفی برای نمایش فایل های چند رسانه ای در وب سایت های خود استفاده می کنند. یکی از مهمترین شیوه پخش تبلیغ های اینترنتی استفاده فیلم ها و کلیپ های کوتاه می باشد. این فیلم ها و کلیپ ها که امروزه با فرمت های مختلفی می توان آن ها را مشاهده نمود برای پخش در وب نیاز به کمی تغییرات دارند. می توان با استفاده از کد نویسی و یا استفاده از کدهای آماده این فیلم ها را در وب سایت ها به نمایش گذاشت اما این روش دارای کیفیت مطلوبی برای بازدیدکنندگان نمی باشد و گاها مشکلاتی را برای کاربران نیز فراهم می کند. یکی از بهترین شیوه ها برای نمایش فیلم ها در وب تبدیل آن ها به فایل های تصویری فلش می باشد ، روشی که امروزه در بزرگترین وب سایت های سرگرمی که اقدام به انتشار کلیپ ها می کنند نیز مورد استفاده می باشد.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.

 

Video To Flash Encoder نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران می توانند فایل های تصویری با فمرت های مختلف را به صورت فلش تبدیل نمایند. استفاده از ابزارها و تنظیمات مختلف در هنگام تبدیل فایل ها و ویژگی های منحصر به فرد موجود در این نرم افزار نسبت به نسخه های مشابه می باشد. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به ابزار تنظیماتی قدرتمند ، قابلیت تبدیل و ساخت تصاویر به Template های فلش ، قابلیت استفاده از افکت ها بر روی تصاویر ، قابلیت ساخت منو و کلید های کنترلی بر روی تصاویر تبدیل شده ، قابلیت ذخیره سازی در دو فرمت SWF و FLV ، قابلیت ارسال مستقیم فایل های فلش تبدیل شده بر روی سرورها با استفاده از ابزار ارسال فایل به FTP و ... می توان اشاره داشت. این نرم افزار محصولی از شرکت  Wondershare Software می باشد.

 

  دانلود کنید نسخه 2.4.80 را با حجم 7.19 مگابایت 

کرک:
http://uploadbazar.com/250WVtFE.2.4.80.www.p30world.com.zip


 نوشته شده توسط جواد در جمعه 87/10/27 و ساعت 11:58 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مجله کلیپ
ماجرای زن گرفتن کره خر
10 گونه جانوران در حال انقراض!
ارشیو دانلود جدید ترین های موبایل به صورت رایگان
مجله دانلود برتر میهن دانلود 2
مجله دانلود برتر میهن دانلود
پیامهایی آموزنده سریال یوسف پیامبر
مدل لباس نامزدی و شب
عکس های جدید و داغ از بازیگران و هنرمندان
عضلات صورت و شادابی چهره
[عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: امید دلارام** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا

انجمن‌های وب‌زیست - لینک باکس تمام اتوماتیک وب‌زیست - فروشگاه - سیستم چت و گفتگو