سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزدیک است که حکیم، پیامبر گردد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 18

آلبوم جدید  Linkin Park به نام Minutes to Midnight

Wake

دانلود

 

Given Up

دانلود

 

Leave Out All The Rest

دانلود

 

Bleed It Out

دانلود

 

Shadow Of The Day

دانلود

 

What Ive Done

دانلود

 

Hands Held High

دانلود

 

No More Sorrow

دانلود

 

Valentines Day

دانلود

 

In Between

دانلود

 

In Pieces

دانلود

 

The Little Things Give You Away

دانلود


 نوشته شده توسط جواد در دوشنبه 87/10/23 و ساعت 9:6 عصر | نظرات دیگران()

این ابزار فشرده  ساز (WinZip v.11 Professional)  یکی از بهترین و رایج ترین ابزاری است که در این زمینه استفاده می شود .
طرز استفاده از این برنامه خیلی آسان بوده و  به راحتی فایل های شما را به صورت فشرده در می آورد و باعث کاهش حجم امیل ها و یا به عبارتی کاهش حجم فایل ها می شود . این برنامه WinZip v.11 Professional به دو حالت pro و standard وجود دارد که ما در سایت p30safe.com نسخه ی حرفه ای (pro ) را برای شما تهیه کرده ایم .

در این نسخه حالت های فشرده سازی بیشتری به آن اضاف گردیده است  و می تواند فایل هایrar  و  bz2 بخواند .

Size:7.55MB

Download


 نوشته شده توسط جواد در دوشنبه 87/10/23 و ساعت 9:6 عصر | نظرات دیگران()

یکی از مشکلات بزرگ وب مستر ها ساخت کلید ها و منوهای سایت هست که هر کسی با استفاده از نرم افزارهای مختلف اقدام به ساخت اونها می کنه که هر کدام از این نرم افزارها دارای یک سری مزایا و معایب هسنتد ولی این نرم افزار دارای امکانات زیادی هست...

از اون جمله ساخت منو های جاوا با گرافیکی عالی سرعت خوب و با طرح ویندوز ویستا ،منوهای dhtml به صورتهای افقی و عمودی و منوهای باز شو.

منبع :www.p30safe.com

Size:1.19MB

Download

Crack


 نوشته شده توسط جواد در دوشنبه 87/10/23 و ساعت 9:6 عصر | نظرات دیگران()

نرم افزار Amazing Photo Editor نرم افزاری آسان برای تغییر عکس هایتان. شما می توانید چندین عکس را در مدت زمان کوتاهی ویرایش نمائید. این نرم افزار همچنین نرم افزاری است که انواع کانورت ها را نیز انجام می دهد. پشتیبانی از 53 فورمت عکسی از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد.شما میتوانید عکس های خود را برای مصارف گوناگون از جمله دسکتاپ، آیکون و .... ذخیره نمائید. این نرم افزار علاوه بر ویژگی های اشاره شده در قبل یک گیف ادیتور قدرتمند نیز می باشد که انواع تبدیل ها را بین گیف انیمیشن و AVI animation انجام می دهد. Amazing Photo Editor یک نرم افزار قدرتمند و آسان برای استفاده از انواع image processing و نرم افزارهای مربوطه می باشد. در این نرم افزار شما 33 افکت جالب در اختیار دارید که می توانید روی عکس هایتان اعمال نمائید. از جمله دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به ذخیره نمایی به 33 فرمت و ظاهر راحت و کاربر پسند آن اشاره کرد.

Size:3.4 MB

Download


 نوشته شده توسط جواد در دوشنبه 87/10/23 و ساعت 9:6 عصر | نظرات دیگران()

امروزه این ویژگی نیز در ویندوز های جدید شرکت مایکروسافت نیز وجود دارد و کار کردن بین پنجره ها را خیلی آسان تر از قبل کرده است.
این برنامه قابلیت آن را دارد که پنجره ها را چه آنهایی که مینیموم هستند چه آنهایی که ماگزیموم هستند را به طور سه بعدی ببینید در نتیجه کار کردن د بین آنها خیلی آسان می شود.

منبع : www.p30safe.com

Size:800KB

Download


 نوشته شده توسط جواد در دوشنبه 87/10/23 و ساعت 9:6 عصر | نظرات دیگران()


امروزه برای ساخت برنامه های آموزشی از نرم افزار هایی استفاده می شود که از محیط صفحه نمایش در قالب فایل های Power Point  ،Exe ،Wmv ،Avi ،Flash و... فیلم گرفته و آنها را ذخیره می کند و توسط ویرایشگر آنها را ویرایش می کند. 
آیا تا به حال یک سی دی آموزشی دیده اید؟ اگر دقت کرده باشید در اکثر سی دی های آموزشیفیلمی از نحوه عملکرد کار با آن برنامه که مورد آموزش قرار می گیرد تهیه شده است و شما با مشاهده آن، نحوه کار با برنامه را فرا می گیرید اما فیلمی که برای این کار تهیه می شود با دوربین های فیلمبرداری نیست و توسط دوربینی در محیط ویندوز فیلمبرداری می شود این دوربین که از محیط ویندوز شما فیلمبرداری می کند، نرم افزاری است که به شما قابلیت فیلمبرداری از کارهای انجام شده در ویندوز را می دهد و شما برای آموزش دادن هر چیزی، می توانید با آن نرم افزار کار کنید و در حین کار با نرم افزار، از کار خود فیلم بگیرید و آن را به صورت یک سی دی آموزشی تبدیل کنید.
BB FlashBack نرم افزاری است که شما می توانید از محیط میز کار خود فیلم بگیرید و تمام حرکاتی که انجام می شود را برای شما در قالب یک فیلم فلش یا فیلم های رسانه ای ذخیره سازی کند. با این نرم افزار می توانید روی هر بخشی که علاقه داشتید، متن راهنما اضافه کنید. از این نرم افزار در بسیاری از پروژه های آموزشی استفاده می شود. هنگامی که شما کار خود را با فرمت SWF ذخیره  می کنید، این نرم افزار برای شما فایلی دیگر به همراه فایل SWF فلشی می سازد که با فرمت HTML می باشد و شما  می توانید به راحتی از آن در صفحات وب مورد نیاز خود استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار BB FlashBack 2.5.0 Build 703
- ضبط کامل صفحه نمایش
- ضبط webcam
- توانائی اضافه کردن صدا، متن و عکس
- قابلیت انتشار در قالب Flash ،AVI ،WMV ،EXE  ،PowerPoint
- محدود کردن حجم فایل نهایی
-  قابلیت تعیین میزان فشردگی فایل فیملبرداری شده و برخی مشخصات دیگر مربوط به تعداد فریم ها در هر ثانیه
- امکان اضافه کردن صدای چند ترکی
- قابلیت مشاهده و ویرایش  قدرتمند فایل فیلمبرداری شده 
- توانائی شرح جزئیات
- توانائی کنترل Playback در فلش
- امکان مشخص کردن کرسر موس

- توانایی ضبط پیوسته
- استفاده آسان و همیشه آماده
- توانائی گرفتن خروجی QuickTime 
- و ..

 پسورد: www.p30download.com
 دانلود - 6.2 مگابایت | لینک کمکی
 سایت سازنده
 لینک منبع


 نوشته شده توسط جواد در پنج شنبه 87/10/19 و ساعت 4:5 عصر | نظرات دیگران()

مطمئنا شما نیز در وب سایت های مختلف اینترنتی با گالری های تصویری عکس، با اشکال مختلف مواجه شده اید. آیا تا به حال به این فکر افتاده اید تا شما نیز برای وب سایت خود اقدام به ساخت چنین آلبوم های تصویری تحت وب نمایید. ممکن است پاسخ بسیاری از شما مثبت باشد اما به دلیل آشنا نبودن به برنامه نویسی وب نتوانسته اید تا برای وب سایت و یا وبلاگ خود اقدام به ساخت آلبوم تصاویر نمایید. نرم افزارهای مختلفی را می توان یافت که به کاربران برای ساخت آلبوم های تصویریبه طرق مختلف کمک رسانی می کنند. این نرم افزارها با استفاده از ابزاری که در اختیار کاربران قرار می دهند این امکان را می دهند تا بدون نیاز به دانش برنامه نویسی اقدام به ساخت آلبوم های تصویری تحت وب نمایند.
Arles Image Web Page Creator نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواند بود تنها با چند کلیک و در چند ثانیه آلبوم های تصویری تحت وب را ایجاد نمایند. این نرم افزار از ابزارها و ویژگی های متعددی برای راحتی کاربر و انجام اقدامات مربوط به طراحی استفاده می کند و به همین دلیل کاربران قادر خواهند بود تا در کوتاه ترین زمان ممکن آلبوم های تصویری تحت وب خود را ایجاد نمایند. این نرم افزار توسط شرکت نرم افزاری Digital Dutch ساخته شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Arles Image Web Page Creator 8.0.0.2005
- ساخت آلبوم های عکس در چند ثانیه بدون نیاز به دانش برنامه نویسی
- دارای خروجی به صورت کدهای HTML
- قابلیت نمایش عکس ها در آلبوم در نمای کوچک
- قابلیت قرار دادن عنوان برای هر عکس
- توانایی ساخت آلبوم به صورت دسته بندی شده
- محیطی کاربرپسند و با امکانات متعدد
- امکان اعمال افکت های ویژه جهت نمایش تصاویر
- قابلیت اضافه نمودن افکت هایی مانند افکت سه بعدی، سایه و ... به تصاویر آلبوم 
- توانایی گذاشتن Tittle برای تصاویر
- قابلیت اضافه نمودن متن دلخواه و لوگوی خود به تصاویر آلبوم از طریق نرم افزار
- امکان انتشار تصاویر آلبوم از طریق نرم افزار در شاخه های مختلف
- توانایی اضافه نمودن تب های Thumbnail جهت مرور بهتر تصاویر آلبوم
- و ...

 

 پسورد: www.p30download.com
 دانلود - 8.7 مگابایت | لینک کمکی
 تصاویری از محیط برنامه
 سایت سازنده
 لینک منبع


 نوشته شده توسط جواد در پنج شنبه 87/10/19 و ساعت 4:5 عصر | نظرات دیگران()

نرم افزار «پرنیان» یک Platform کاملاً فارسی و هماهنگ با نوشتار فارسی و عربی (راست به چپ)، برای استفاده در دستگاه های تلفن همراه، طراحی و ساخته شده است. این نرم افزار در واقع از دو بخش اصلی تشکیل شده است: - بخش اول: کارگاه پرنیان (Parnian Mobile E-book Studio) - بخش دوم: کتاب همراه پرنیان (Parnian Runtime E-book Module) درباره کارگاه پرنیان (Parnian Mobile E-book Studio) کارگاه پرنیان بر روی کامپیوتر و سیستم عامل Windows اجرا می شود، و قادر به تبدیل متن مورد نظر کاربر به نرم افزاری قابل نصب و اجرا بر روی تلفن همراه (که حاوی متن شما است ) است. یعنی شما متن انتخابی خود را که به صورت فایل txt و Encoding آن Unicode است را به برنامه داده و طی 3 مرحله و توسط برنامه می توانید فایل متنی خود را به صورت برنامه با فرمت جاوا که همان کتاب همراه پرنیان است تبدیل کنید. درباره کتاب همراه پرنیان (Parnian Runtime E-book Module) همان نرم افزاری است که توسط بخش اول با متن کتاب ترکیب شده و بعد از نصب واجرا در دستگاه تلفن همراه، متن موجود را بصورت کتاب و صفحه به صفحه نمایش می دهد. ویژگی ها و قابلیت های کارگاه پرنیان: تبدیل متن فارسی (یونیکد) به کتاب الکترونیکی همراه (آماده برای انتقال به تلفن همراه) به صورت اتوماتیک، استفاده از استاندارد جاوا که برای بسیاری از دستگاه های تلفن همراه شناخته شده است ، عدم نیاز به Java Toolkit یا هر نرم افزار جانبی دیگر، سرعت بالا در هنگام تبدیل (معمولاً کمتر از 20 ثانیه)، حجم بسیار پایین بعد از تبدیل (معمولاً کمتر از نصف حجم متن اولیه!)، افزودن اطلاعات دلخواه کاربر به صفحه اول کتاب، ویرایش اتوماتیک متن (اصلاح نقطه گذاری های داخل متن)، رابط کاربری ساده و کاملاً فارسی همراه با توضیحات کافی، و ...

حجم: 1.52 MB


 نوشته شده توسط جواد در پنج شنبه 87/10/19 و ساعت 4:5 عصر | نظرات دیگران()

 

یکی دیگر از سری نرم افزارهای اسلامی و مذهبی موبایل نرم افزار اسامی خداوند تبارک و تعالی برای سری گوشی های مدل ویندوز موبایل - پاکت پی سی است که امیدواریم مورد قبول شما علاقه مندان قرار گیرد.

 

حجم: 237 KB


 نوشته شده توسط جواد در پنج شنبه 87/10/19 و ساعت 4:5 عصر | نظرات دیگران()

Ashampoo UnInstaller Platinum Suite نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه پاکسازی نرم افزارها به طور کامل از سیستم است. همان طور که در نام این برنامه مشخص شده است این نرم افزار محصولی از کمپانی بزرگ Ashampoo است که در زمینه ساخت نرم افزارهای کاربردی در زمینه های مختلف فعالیت می کند. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا با انتخاب نرم افزار مورد نظرتان و ابزار موجود در برنامه اقدام به پاکسازی کامل برنامه از سیستم نمایید. به کمک این نرم افزار دیگر از کلید های اضافی باقیمانده از برنامه حذف شده در رجیستری و یا فایل هایی که مربوط به نرم افزار حذف شده از سیستم است خبری نیست و تمامی آثار مربوط به برنامه از سیستم پاک می شوند. همچنین این نرم افزار میتواند لیست نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را به سرعت بالا نمایش دهد که این کار در برنامه add or remove programs ویندوز امکان پذیر ناست.

حجم: 11.54 MB


 نوشته شده توسط جواد در پنج شنبه 87/10/19 و ساعت 4:5 عصر | نظرات دیگران()
<   <<   6   7      >
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مجله کلیپ
ماجرای زن گرفتن کره خر
10 گونه جانوران در حال انقراض!
ارشیو دانلود جدید ترین های موبایل به صورت رایگان
مجله دانلود برتر میهن دانلود 2
مجله دانلود برتر میهن دانلود
پیامهایی آموزنده سریال یوسف پیامبر
مدل لباس نامزدی و شب
عکس های جدید و داغ از بازیگران و هنرمندان
عضلات صورت و شادابی چهره
[عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: امید دلارام** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا

انجمن‌های وب‌زیست - لینک باکس تمام اتوماتیک وب‌زیست - فروشگاه - سیستم چت و گفتگو