سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همه زهد در دو کلمه از قرآن فراهم است : خداى سبحان فرماید « تا بر آنچه از دستتان رفته دریغ نخورید ، و بدانچه به شما رسیده شادمان مباشید . » و آن که بر گذشته دریغ نخورد و به آینده شادمان نباشد از دو سوى زهد گرفته است . [نهج البلاغه]
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7
یک سال از ارائه نسخه قبلی این محافظ صفحه نمایش می گذرد. Screen Saver بسیار زیبایی که شاید کاربری نباشد که نسخه های قبلی آن را ندیده باشد. این محافظ صفحه نمایش آن قدر زیبا و دلنشین می باشد که کاربران حاضرند وقت بکذارند و رقص ماهی های این آکواریوم زیبا را تماشاگر باشند.
همانطور که تا به حال متوجه شده اید این محافظ صفحه نمایش به آکواریومی زیبا و طبیعی را به تصویر خواهد کشید. SereneScreen Marine Aquarium نام این محافظ صفحه نمایش بوده که آکواریومی فوق العاده زیبا با محیطی سه بعدی را به نمایش در آورده و همراه با موزیکی دلنشین رقص ماهیانی زیبا را نشان می دهد. ماهیانی که انواع مختلفی دارند و به سادگی می توان آن ها را انتخاب کرد. کیفیت نمایش فوق العاده است و شاید در کمترین محافظ صفحه ی نمایشی این کیفیت را سراغ داشته باشیم. این نسخه نسبت به ورژن های قبلی به روزرسانی های جدیدی داشته است که شامل ماهی ها و محیط داخل آکواریوم می باشد. گروه میهن دانلود این هدیه بسیار زیبا را برای شما آماده و برای دانلود قرار داده است و مطمئنا آنهایی که این محافظ نمایش را دریافت نمایند از کار خود پشیمان نخواهند بود.
قابلیت های کلیدی نرم افزار SereneScreen Marine Aquarium v3.0:
- محیط سه بعدی و بسیار زیبای این محافظ صفحه نمایش
- موزیک دلنشین همراه با رقص ماهی ها
- کیفیت فوق العاده بالا نمایش
- قابلیت دسترسی به منوهای اصلی برنامه از قبیل انتخاب موزیک ها و ماهی ها و ...
- بیش از 15 نوع ماهی بسیار زیبا
- سرعت بسیار بالا در بارگذاری صفحه اصلی محافظ صفحه نمایش
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا

- و ...

          

تقویم 88

  دانلود  - حجم فایل 3.40 مگابایت

[ پسورد www.MihanDownload.com به صورت حروف کوچک وارد کنید ]


 نوشته شده توسط جواد در سه شنبه 87/11/29 و ساعت 11:27 عصر | نظرات دیگران()
 
آیا تا به حال برای شما این اتفاق افتاده است که رمزعبور خود را فراموش کنید؟ به عنوان مثال شما رمزعبور برای مدیریت بر وب سایت خود را فراموش کرده اید و دیگر به آن دسترسی ندارید اما این رمز در برنامه مدیریت FTP شما به صورت ستاره ذخیره سازی شده است. در این زمان شما برای رفع مشکل خود نیاز به یک نرم افزار برای بازیابی رمز عبور خود از برنامه دارید. برنامه های زیادی را می توان یافت که از آن ها برای بازیابی رمزهای عبور نرم افزارهای مختلف استفاده می شوند. به عنوان مثال چندی پیش نرم افزاری را به شما برای بازیابی رمزعبور فایل های مجموعه نرم افزاری Office معرفی نمودیم. بیشتر نرم افزارهای بازیابی رمزهای عبور از یک نوع رنج نرم افزاری پشتیبانی می کنند ، یعنی کمتر نرم افزاری را می توان مشاهده نمود که قابلیت بازیابی همه رمزهای عبور در قسمت های مختلف و یا نرم افزارهای مختلف را به صورت یکجا داشته باشد.

در این مطلب با نرم افزاری آشنا می شویم که قابلیت بازیابی رمزهای عبور مختلف در نرم افزارهای گوناگون را دارا می باشد.

 


Multi Password Recovery نام نرم افزاری می باشد که شما به کمک آن قادر خواهید بود تا رمزهای عبور مربوط به نرم افزارهای مختلف را بازیابی نمایید.برای استفاده از این نرم افزار که بر روی تمامی ویندوزهای Win95/98/W2K/XP/2K3 قابل استفاده می باشد تنها کافیست که که با نصب نرم افزار بر روی سیستم و جند کلیک در برنامه به رمزعبور مورد نظر خود برسید. این برنامه قابلیت بازیابی رمزعبور 60 نرم افزار مختلف در موضوعات FTP, E-mail , مرورگرها ، مسنجرهای اینترنتی و ... را دارا می باشد.

 

از برنامه هایی که این نرم افزار برای بازیابی رمزهای عبور از آنها پشتیبانی می کند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- در دسته برنامه های مدیریت FTP می توان به برنامه های زیر اشاره نمود:

Windows/Total Commander 4.x, 6.x
FAR Manager 1.6x, 1.7x
WS_FTP 5, 6, 7, 8, 9 Home/Pro, 2007
CuteFTP Home/Pro (mostly all versions)
FlashFXP 1.x-3.x
FileZilla 2.x
FTP Commander Pro/Deluxe (mostly all versions)
FTP Navigator (mostly all versions)
BulletProof FTP Client 1.x, 2.x
SmartFTP 1.x, 2.x
TurboFTP 5
FFFTP 1.x


- در دسته برنامه های مدیریت بر Email می توان به برنامه های زیر اشاره نمود:

Outlook Express 6.0
Outlook 2000 (MSO 2000), 2002 (MSO XP), 2003 (MSO .NET)
Mozilla Thunderbird 1.0, 1.5.x
The Bat! v. 1.x, 2.x, 3.x
Becky 2.x
Eudora/Eudora Light (mostly all versions)
Gmail Notifier (mostly all versions)
Mail.Ru Agent 4.x
Opera Email Client

و ...

- در دسته برنامه های مرورگر اینترنتی می توان به برنامه های زیر اشاره نمود:

Opera 6.x, 7.x, 8.x, 9.x
Mozilla Browser 1.7.x
Internet Explorer 4, 5, 6, 7
Mozilla Firefox

- در دسته برنامه های گفتگوی اینترنتی می توان به برنامه های زیر اشاره نمود:

QIP 2005
Miranda IM 0.2.x, 0.3.x, 0.4.x, 0.5.x, 0.6
ICQ 99b-2003b, Lite 4, Lite 5
MSN Messenger 1.x-7.x
Windows Messenger
Yahoo! Messenger 3.x-6.x
&RQ 0.9
Trillian 0.x, 2, 3
AOL Instant Messenger (older versions), 6.x
AIM Pro
GAIM 1.x
Odigo 4
IM2 (Messenger 2) 1.5.x
SIM 0.9 



قیمت: رایگان
پسورد: www.110download.com
لینک دانلود
لینک کمکی
حجم: 2 MB


 نوشته شده توسط جواد در سه شنبه 87/11/29 و ساعت 9:59 عصر | نظرات دیگران()
 

امروزه استفاده از شبکه ها در ادارات و محیط های کاری بسیار متداول شده است. امکاناتی که یه شبکه در اختیار مدیران و کاربران می دهد بسیار گسترده بوده و هیچ ابزاری نمی تواند جایگزین شبکه باشد. یک شبکه می تواند آن قدر اهمیت پیدا کند که قطعی 1 ساعته آن باعث اختلال در کار یک موسسه یا اداره گردد. در نظر بگیرید تنها 1 ساعت شبکه میان رایانه های یک بانک قطع شود. چند نفر ضرر خواهند کرد! با همین مثال ساده هم می توان اهمیت یک شبکه را بیان نمود. شبکه های کوچک و به طور کلی شبکه های خانگی بسیار متداول شده اند. اما بحثی که در مورد آن ها همیشه مطرح بوده است چگونگی مدیریت شبکه است. چه کسی مدیر شبکه است؟ چگونه Client ها با هم ارتباط داشته باشند؟ چگونه فایل ها جابه جا شوند و چندین چند سوال دیگر که در ذهن کاربران شبکه نقش می بندد. یکی از راه هایی که بسیار رایج است استفاده از نرم افزاری است که کار مدیریت شبکه را آسان می سازد. البته می توان از قابلیت های ویندوز هم استفاده کرد و یا حتی برای کاربران حرفه ای از ویندوز سرور بهره برد اما این کار هزینه ی نسبتا بالایی را به دنبال دارد. همانطور که گفته شد استفاده از نرم افزارهای مدیریت شبکه یکی از بهترین راه ها محسوب می شود. این گونه نرم افزار ها با داشتن قابلیت های فراوان به مدیر و کاربران شبکه امکان بهره بردن از شبکه را به بهترین نحو ممکن می دهد. مدیر می تواند جلوی کاربرانی که بیش از حد از شبکه بهره می برند را گرفته و از خرابی های احتمالی جلوگیری نماید


در این زمینه ابزارهای متعدد وجود دارند. یکی از این ابزارها NetSarang Xmanager Enterprise نام دارد. این نرم افزار با دارابودن قابلیت های فراوان مدیریتی مطمئن را برای شبکه های کوچک خانگی و شبکه های بزرگ تجاری فراهم می آورد. مدیر شبکه قادر است با نصب این نرم افزار عملکرد تمامی سیستم های Join شده در شبکه را مشاهده نموده و مدیریت کامل برروی آن ها داشته باشد. البته کاربران هم با استفاده از این نرم افزار می توانند قابلیت های زیادی را تجربه کنند. به سادگی می تواند با دیگر رایانه ها ارتباط برقرار کرده و به اشتراک و انتقال فایل ها بپردازند. برای این که در محیط شبکه خود ، از نهایت امکانات بهره ببرید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را به صورت کاملا رایگان از سایت آسان دانلود دریافت نموده و از ارتباطی قدرتمند در محیط نهایت لذت را ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار NetSarang Xmanager Enterprise v3.0.0181:

مدیریتی کامل بر روی شبکه

قابلیت کنترل تمامی Client های موجود در محیط شبکه از سوی مدیر

نمایش محیط کاری کلاینت ها

قابلیت کنترل تمامی سیستم ها از سوی مدیریت و اعمال تغییرات دلخواه

استفاده آسان هم برای مدیر و هم برای کلاینت ها

قابلیت به اشتراک گذاری فایل ها از سوی کلاینت ها و سرور

قابلیت به اشتراک کذاری اینترنت در میان کلاینت ها با تعیین حد و مرز استفاده 

شناسایی و سازگاری با پروتوکل های مختلف اینترنتی

توانایی ارتباط با پروتوکل FTP به منظور ارسال فایل ها بر روی سرور

امنیت بالا در محیط شبکه 

قابلیت به اشتراک گذاری پرینتر و مدیریت چاپ اسناد

سرعت بالا در برقرار ارتباط

مناسب برای شبکه های کوچک خانگی و شبکه های بزرگ تجاری

سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ویستا

و ...  



قیمت: رایگان
پسورد: www.110download.com
لینک دانلود: بخش1 | بخش2
لینک کمکی: بخش1 | بخش2
حجم: 29 MB


 نوشته شده توسط جواد در سه شنبه 87/11/29 و ساعت 9:57 عصر | نظرات دیگران()
  
 
همونطور که از نام این نرم افزارم هم پیداس نرم افزاری جهت تبدیل انواع فرمت های ویدیویی به همدیگه می باشد ، Video Converter ها یکی از پرکاربردترین نرم افزارها در کامپیوتر می باشند به همین دلیل گفتم نسخه ی جدید Sothink Video Converter v2.0 Build 90112 برای دانلود قرار بدم امیدوارم راضی باشید.
 

قیمت: رایگان
پسورد: www.110download.com
لینک دانلود
لینک کمکی
حجم: 13 MB


 نوشته شده توسط جواد در سه شنبه 87/11/29 و ساعت 9:54 عصر | نظرات دیگران()
 
امروزه در اینترنت می توان همه چیز یافت ! برنامه ها ، سایت های مختلف با موضوعات متنوع ، تحقیقات علمی ، پایان نامه های دانشجویی ، کتب آموزشی وهزاران اطلاعات دیگر که در این شبکه بزرگ جهانی یافت می شود. بسیاری از شرکت ها و کارخانجات و ادارات دولتی اطلاعات مختلف خود را برای به اشتراک گذاری برای کاربران مختلف و دسترسی سریع کاربران به آن ها بر روی اینترنت قرار می دهند. یکی از بیشترین شرکت هایی که اقدام به قرار دادن اطلاعات خود بر روی اینترنت می کنند شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای می باشند. این شبکه های تصاویر برنامه های مختلف خود را بر روی اینترنت به اشتراک گذاشته تا کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف قادر به مشاهده آن ها باشند.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.


 

Super internet TV نام نرم افزاری می باشد که شما به کمک آن می توانید به بیش از 2200 کانال تلویزیونی و ماهواره ای و 5000 ایستگاه رادیویی و همچنین بیش از500 دوربین اینترنتی زنده در اینترنت دسترسی داشته باشید بدون آنکه به کارت های TV نیاز داشته باشید. این برنامه به شما این توانایی را می دهد تا تصاویر را بدون نیاز به وب سایت کانال مربوطه مشاهده کنید. مشاهده از طریق وب سایت باعث کندی تصاویر می شود چون در هر چند ثانیه می بایست تصاویر برای بیننده بارگذاری شود و معمولا در کنار تصاویر با قرار گرفتن تبلیغات و پنجره های تبلیغاتی که مدام پس از گذشت چند دقیقه باز می شوند مزاحمت های ایجاد می شود. این برنامه محصولی از شرکت نرم افزاری Ahusoft می باشد.



قیمت: رایگان
پسورد: www.110download.com
لینک دانلود
لینک کمکی
حجم: 6 MB


 نوشته شده توسط جواد در سه شنبه 87/11/29 و ساعت 9:51 عصر | نظرات دیگران()
 

اگر شما هم نگران ویروسی شدن فلش مموری خود هستید گارد زیر را دانلود کرده با دادن آدرس درایو فلش مموری (درایو های هارد دیسک کامپیوتر) خود از ویروسی شدن آن برای همیشه جلوگیری نمائید.

نحوه عملکرد این گارد بدین شکل است که دو فولدر قفل با حجم صفر به نامهای autorun.inf و kazme__gheyz.exe بر روی فلش شما ایجاد می کند تا ویروس نتواند خود را روی فلش کپی نماید. توجه کنید که اگر حتی ویروس های مختلف روی فلش مموری شما کپی شود باز هم غیر فعال خواهند بود چون فایل autorun.inf ویروس نمی تواند جایگزین فولدر قفل ساخته شده توسط این گارد گردد. این دو فولدر سیستمی بوده و به طور معمول دیده نمی شوند و فقط با فرمت کردن فلش مموری پاک شدنی هستند. شما می توانید از این گارد برای تمامی درایو های هارد کامپیوترتان نیز استفاده نمائید و از انتقال ویروس هایی که با فایل راه انداز autorun.inf کار می کنند بطور کامل جلوگیری نمائید.

 

قیمت: رایگان
پسورد: www.110download.com
لینک دانلود
لینک کمکی
حجم: 191 KB


 نوشته شده توسط جواد در سه شنبه 87/11/29 و ساعت 9:35 عصر | نظرات دیگران()
 
ESET Smart Security 3.0.684
جدیدترین ورژن ویروس کش نود 32 
این نسخه حاوی ویروس کش بسیار قوی و فایروال مناسب برای کاربران معمولی هست
پیشنهاد ما به شما نود 32 است 
 

قیمت: رایگان
پسورد: www.110download.com
لینک دانلود
لینک کمکی
حجم: 23 mb


 نوشته شده توسط جواد در سه شنبه 87/11/29 و ساعت 9:35 عصر | نظرات دیگران()

 
نگارش جدید و رایگان ضد ویروس AVG ابزاری است جهت حفاظت رایانه های شخصی در برابر تهدیدات ناشی از ویروس ها که توسط شرکت GRISOFT ارائه شده است.به شما پیشنهاد می کنیم به جمع میلیون ها استفاده کننده ای که با رضایت کامل از این ضد ویروس استفاده می کنند بپیوندید و بصورت کاملآ رایگان از ضد ویروس AVG بهره ببرید.شایان ذکر است که در این نسخه ویژگی کشف نمونه های خاصی از آلودگی ها بهبود یافته است و ارتقا نسخه های قبلی به این نسخه پیشنهاد می شود.
مهمترین قابلیت های این
آنتی ویروس عبارتند از:

- بروز رسانی خودکار تمام بخش های ویروس یاب
- سیستم خودکار محافظت از کاربر در برار ویروس ها
- قبلیت AVG E-mail Scanner که به اسکن تمامی ایمیل های شما می پردازد
- پاسخگویی بسیار مناسب به مشکلات مشتریان
 
 
قیمت: رایگان
پسورد:
www.110download.com
لینک دانلود: بخش1 | بخش2 | بخش3 | بخش4 | بخش5
لینک کمکی: بخش1 | بخش2 | بخش3 | بخش4 | بخش5
حجم: 48.4 MB


 نوشته شده توسط جواد در سه شنبه 87/11/29 و ساعت 9:33 عصر | نظرات دیگران()
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار Avast Professional 4.8.1335 :
- دارای موتور ویروس یابی با قابلیت های برجسته جستجو برای پیدا کردن انواع ویروس ها، تروجان ها
- حفاظت دائم و مرتب از سیستم
- مجهز به موتور پیشرفته و هوشمند برای شناسایی دقیق مخرب ها
- اسکن دقیق و پیشرفته با استفاده از سامانه هوشمند اسکنر
- قابلیت اسکن کامندلاین و لایه امن برای نرم افزارهای P2P و محیط کاربری ساده و زیبا
- جستجوی جامع براساس محافظت از پروتکل های SMTP/POP3/IMAP4
- محافظت از Email ها. این آنتی ویروس دارای دو ماژول مستقل برای محافظت از Email ها می باشد!
- دارای Virus Chest برای جداسازی ویروس ها از سیستم عامل ویندوز و قرنطینه آنها در محیطی امن
- دارا بودن یکی از کاملترین پایگاه های داده در شناسایی ویروس ها
- قابلیت آغاز جستجوی یکپارچه وهماهنگ تنها با فشار دادن راست کلیک
- کنترل بر داده هایی شبکهp2p و برنامه های گفتگوی اینترنتی
- دارای محیطی امن برای قرنطینه سازی ویروسها و جدا سازی آنهها از سیستم کاربری
- قابلیت کنترل امنیتی به دو حالت کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access)
- قابلیت محافظت از سیستم در برابر انواع ویروسها، کرم های اینترنتی و ...
- قابلیت محافظت از سیستم در برابر انواع ویروسها، کرم های اینترنتی و … جدید و ناشناخته
- دارای بخش به نام Blocker برای حفاظت و بلوکه کردن اسکریپت های آلوده
- قابلیت به روز رسانی خودکار و دائم
- محیط کاربری آسان وبا فرمی قابل فهم حتی برای کاربران ناوارد و مبتدی
- جستجو به وسیله خط فرمان با قابلیت های پیشرفته و مناسب برای کاربران حرفه ای
- و...
 

قیمت: رایگان
پسورد: www.110download.com
لینک دانلود: بخش1 | بخش2 | بخش3 | بخش4
لینک کمکی: بخش1 | بخش2 | بخش3 | بخش4
حجم: 30.06 MB


 نوشته شده توسط جواد در سه شنبه 87/11/29 و ساعت 7:16 عصر | نظرات دیگران()

این هم تعداد 500 عدد فونت برای علاقه مندان به طراحی . این 500 عدد اولین بسته ی این فونت هاست .

 

 

 


 نوشته شده توسط جواد در سه شنبه 87/11/15 و ساعت 12:6 صبح | نظرات دیگران()
   1   2   3   4   5   >>   >
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مجله کلیپ
ماجرای زن گرفتن کره خر
10 گونه جانوران در حال انقراض!
ارشیو دانلود جدید ترین های موبایل به صورت رایگان
مجله دانلود برتر میهن دانلود 2
مجله دانلود برتر میهن دانلود
پیامهایی آموزنده سریال یوسف پیامبر
مدل لباس نامزدی و شب
عکس های جدید و داغ از بازیگران و هنرمندان
عضلات صورت و شادابی چهره
[عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: امید دلارام** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا

انجمن‌های وب‌زیست - لینک باکس تمام اتوماتیک وب‌زیست - فروشگاه - سیستم چت و گفتگو