سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بیش از آن است که به شماره آید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17
این هم یک پخش کننده معروف و قوی هستش که  آخرین نسخه هستش و به تازگی ریلیز شده.

 

RealPlayer 11.0.0.544

 

 

 


 نوشته شده توسط جواد در سه شنبه 87/11/15 و ساعت 12:3 صبح | نظرات دیگران()

یک موزیک پلیر زیبا و قدرتمند با امکانات فراوان برای گوشی های پاکت پی سی هم اکنون آماده دانلود می باشد. از امتیازات آن محیط User Friendly بودن آن می باشد که باعث جذب کاربران زیادی به سوی این پلیر شده است.

PersianMob.Net


PersianMob.Netپسورد: www.persianmob.net


 نوشته شده توسط جواد در شنبه 87/11/12 و ساعت 3:41 عصر | نظرات دیگران()

بسته کامل ، فشرده و راحت برای رایت کردن انواع فایل ها بر روی سی دی و دی وی دی .

آیا نصب نرم افزار حجم زیادی از هارد دیسک شما رو اشغال میکنه و نوار ابزار شما رو پر میکنه ؟؟؟

Ashampoo Burning Studio 8 با بقیه متفاوت است !! . این نسخه قابل حمل کم حجم ، سریع و به طور شگف انگیزی راحت در کار کردن است .

شما فقط کاری رو که از نرم افزار میخوایید رو از لیستش انتخاب کنید پس از اون خود نرم افزار شما رو مرحله به مرحله تا پایان کار راهنمایی میکنه .(البته به انگلیسی دیگه )

 

 


 نوشته شده توسط جواد در پنج شنبه 87/11/10 و ساعت 10:47 عصر | نظرات دیگران()

با استفاده از SmartFTP که یک FTP Clinet است میتوانید فایل ها ی خودتون رو بین کامپیوتر محلی و سرور روی اینترنت انتقال دهید . ویژگی های پایه ای و پیشرفته  SmartFTP باعث بوجود آمدن امنیت و انتقال موثر و قابل اطمینان فایل ها شده که سبب شده یک نرم افزار قدرتمند در زمینه  FTP باشد .

 

 

 


 نوشته شده توسط جواد در پنج شنبه 87/11/10 و ساعت 10:46 عصر | نظرات دیگران()

یک پخش کننده سریع ، انعطاف پذیر در پخش و دارای کفیت پخش صدای عالی برای کاربران ویندوز می باشد . وینمپ بسیاری از فرمت های صوتی را پشتیبانی میکند (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI,…) و فرمت های تصویری از جمله  (AVI, ASF, MPEG, NSV) . این پخش کننده دارای پوسته های زیبا و همچنین افکت های دیداری و شنیداری زیبایی می باشد .

و همچنین با وینمپ میتوانید  دیسکت های صوتی را ریپ  و رایت رایت کنید .

   

 


 نوشته شده توسط جواد در پنج شنبه 87/11/10 و ساعت 10:40 عصر | نظرات دیگران()

Download Accelerator Plus از برجسته ترین و معروفترین برنامه های مدیریت دانلود با 160 ملیون کاربر ثبت شده در سراسر دنیا می باشد .ازاین برنامه می توان به عنوان یکی از قدیمی ترین و پر طرفدارترین نرم افزار های مدیریت دانلود نام برد. اگر می خواهید در زمان مشخصی کامپیوتر شما به اینترنت متصل شده ، فایلی را دانلود کرده و پس از اتمام دانلود خاموش شود ، برنامه ی خوبی را انتخاب کرده اید . این برنامه م DAP هر فایل در حال دانلود را به چند قسمت تقسیم کرده و به صورت خودکار لینک های سرعت بالا را برای دانلود جستجو و انتخاب می کند. همچنین یک لیست سیاه در اختیار شما قرار می دهد تا اجازه ی دانلود از سایت های مورد نظر را گرفته و نگذارید فایلی از آن سایت ها دانلود شود.حصول شرکت Speed Bit می باشد ، که آخرین نسخه آن نسبت به نسخه های قبلی تغییراتی چشم گیر داشته است . به همراه Dap یک نوار ابزار بر روی اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس و دیگر مرورگرها نصب می شود.

DAP 9.0.0.5 Final 

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط جواد در پنج شنبه 87/11/3 و ساعت 9:7 عصر | نظرات دیگران()

معرفی 9 دیکشنری قدرتمند فارسی به انگلیسی و به العکس به صورت آنلاین که همه آنها ایرانی هم هستند .

dictionary, دیکشنری, دیکشنری آنلاین 

 

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط جواد در پنج شنبه 87/11/3 و ساعت 9:7 عصر | نظرات دیگران()
مایکروسافت با اعلام این که انتشار نسخه آزمایشی عمومی ویندوز 7 ایده‌آل نبوده است محدودیت 2.5 میلیون دانلود این برنامه را برای دو هفته معلق کرد.

به گزارش ایسنا، این خبر که توسط یکی از مدیران مایکروسافت در وبلاگ این شرکت اعلام شد برای جبران تاخیر به وجود آمده در انتشار این برنامه به دلیل مشکلات وب‌سایت مایکروسافت بوده است.

قرار بود این نرم‌افزار از روز جمعه برای دانلود آماده باشد اما به دلیل تقاضای بالا، مایکروسافت ناچار شد عرضه این برنامه برای دانلود را متوقف کرده تا ظرفیت سرورهای خود را افزایش دهد.

غول نرم‌افزاری مایکروسافت مایل است نسخه آزمایشی بتای ویندوز 7 توسط میلیون‌ها نفر مورد استفاده قرار بگیرد و قصد دارد نسخه نهایی این نرم‌افزار برای رایانه‌ها را تا فصل تعطیلات سال جاری میلادی آماده کند.

ویندوز 7 که سیستم عامل جدید مایکروسافت است قرار است جانشین ویندوز ویستا شود که چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفته است.


 نوشته شده توسط جواد در پنج شنبه 87/11/3 و ساعت 8:47 عصر | نظرات دیگران()
 

اتوکد ۲۰۰۸ یک ویژگی جدید به همراه خود آورد که یک موتور رندر کردن 3 بعدی بسیار قوی بود که قابلیت‌ های 3 بعدی برنامه را شدیداً افزایش داد و تسلط بر این برنامه‌ی نقشه کشی مشهور جهان را بازهم مشکل ‌تر نمود. اما این کتاب به روش قدم ‌به ‌قدم و به صورت مصور به افرادی که میل دارند این ویژگی 3 بعدی جدید را فرا بگیرند کمک کرده و با تمرینات فراوان و ارائه‌ی یک دوجین مشکلات پیش آمده و راه‌حل‌های ‌شان، آن‌ها را در تسلط بر این نرم‌افزار تنها نمی‌گذارد. سر فصل‌ های مهم این کتاب عبارتند از طراحی سازه‌ی 2 بعدی، مدل سازی 3 بعدی، مدل سازی سطحی 3 بعدی، رندر کردن، بعد سازی، نقشه ‌کشی، و ...



دانلود با حجم ۶.۴ مگاباíت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com


 نوشته شده توسط جواد در پنج شنبه 87/11/3 و ساعت 8:33 عصر | نظرات دیگران()
 

پنجره ای بروی اروپای قرون وسطی باز کنید. Dutch Windmills 3D Screensaver شما را به فضای آرام یک روستای کوچک که پر از آسیاب بادیست می برد. خود را در فضای این محیط آرام رها کنید و به صدای آسیابهای بادی گوش دهید.
Dutch Windmills 3D Screensaver یک شاهکار هنریست. جلوه های بصری بکار رفته در این برنامه شما را به شگفتی وا میدارد. طراحی آبها کاملاً طبق اصول صورت گرفته و دارای درخشش و جلوه ای بی نظیراند. گیاهان کاملاً واقعی به نظر می رسند، سبز و نرم، و هنگامی که با وزش نسیم به حرکت در می آیند شما را به عمق یک طبیعت زیبا سوق می دهند. موسیقی استفاده شده در متن کار جو آرام محیط را کاملاً به شما القاء میکند. این در حالیست که شما می توانید از هر صدای دلخواه دیگر به جای این موسیقی استفاده کنید.
Dutch Windmills 3D Screensaver با استفاده از آخرین تکنیکهای گرافیکی و برنامه نویسی یک محافظ صفحه نمایش زیبا و بی نقص را برای شما به ارمغان آورده است. مجموعه ای که به کمک انواع اسکریپتها، تصاویر زیبا و موسیقی گوش نوازش هر کاربری را ترغیب به استفاده از آن میکند.



دانلود با حجم ??.? مگابایت

پسورد فایل : www.kamyabonline.com


 نوشته شده توسط جواد در پنج شنبه 87/11/3 و ساعت 8:33 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5   >>   >
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مجله کلیپ
ماجرای زن گرفتن کره خر
10 گونه جانوران در حال انقراض!
ارشیو دانلود جدید ترین های موبایل به صورت رایگان
مجله دانلود برتر میهن دانلود 2
مجله دانلود برتر میهن دانلود
پیامهایی آموزنده سریال یوسف پیامبر
مدل لباس نامزدی و شب
عکس های جدید و داغ از بازیگران و هنرمندان
عضلات صورت و شادابی چهره
[عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: امید دلارام** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا

انجمن‌های وب‌زیست - لینک باکس تمام اتوماتیک وب‌زیست - فروشگاه - سیستم چت و گفتگو