سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که در کار کوتاهى ورزید دچار اندوه گردید ، آن را که از مال و جانش نصیبى از آن خدا نیست خدا را بدو نیازى نیست . [نهج البلاغه]
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17
شاید شما هم در هنگام ورود به صندوق پستی خود در جیمیل مشکل داشته باشید و بارها از رفتن به صندوق پستی خود منصرف گشته باشید اما دیگر نیاز نیست نگران باشید.
نرم افزار Check Gmail Persian یک نرم افزار ساده , سبک و کاملاً فارسی است که شما میتوانید در این برنامه نام کاربری خود و پسورد Gmail خود را وارد کنید و با زدن دکمه ورود به راحتی وارد صندوق پستی خود گردید.




ویژگیهای نرم افزار:

- اجرای برنامه در همه زمان ها حتی در زمانی که به اینترنت متصل نیستید
- ساده کردن ورود شما به صندوق پستی خود و سایر خدمات گوگل
- محیط زیبا و ساده و کاملاً فارسی
- عضویت در سرویس Gmail بدون دعوتنامه

دانلود حجم 223 کیلو

 نوشته شده توسط جواد در جمعه 87/10/27 و ساعت 11:57 عصر | نظرات دیگران()


از دیر باز تاکنون صنعت عکاسی و عکس گرفتن رو به رشد بوده و پی در پی در حال پیشرفت است. با وجود گذشت ده ها سال از ابداع صنعت عکاسی و استفاده از پیش پا افتاده ترین سیستم ها برای تهیه عکس تا کنون که پیشرفته ترین و پیچیده ترین سیستم های تهیه عکس وارد بازار شده اند، رونق این صنعت کمتر نشده که هیچ ، روز افزون نیز رو به پیشرفت است. تهیه عکسها از مناظر طبیعی ، از مکان های تاریخی ، مکانهای سیاحتی ، اعضای خانواده و هزار کاربرد دیگر که می توان برای این صنعت پررونق تعبیر کرد.
چنانچه شما دارای دوربین به اصطلاح دیجیتال باشید، به راحتی می توانید عکسها را تهیه کرده و در درون دوربین خود ذخیره سازه کنید. پاره ای از دوربین ها امکان چاپ مستقیم و بلافاصله عکس در آنها محیا می باشد ولی بیشتر دوربین های در دسترس عموم از این تکنولوژی بی بهره اند. فلذا پس از گذشت مدتی ، ممکن است بر اثر فراوانی تعداد عکسها فضای (رم) دوربین شما رو به اتمام بوده و دیگر قادر نخواهید بود عکسی را که تهیه کرده اید ، در آن ذخیره کنید. در این حالت باید رم یا حافظه داخلی دوربین تخلیه شده تا فضا برای دیگر عکسها مهیا شود. بلاشک اولین گزینه و مناسب ترین گزینه برای ذخیره سازی عکسها ، و خالی نمودن حافظه داخلی ، همان کامپیوتر شخصی شما می باشد. فضایی که شما به راحتی و اطمینان کامل به آن دسترسی داشته و می توانید تعداد عکسهای فراوانی در آن ذخیره کنید. مطمئنا چنانچه بنابر حرفه یا علایق شخصی خود مجبور هستید که تعداد زیادی عکس را در کامپیوتر شخصی خود نگه داری کنید، پس از مدتی متوجه خواهید شد که عکسهای شما بسیار پراکنده ، نامنظم و نامعلوم شده ه اند و حال برای یافتن یک عکس مجبور به گشت زنی و چک کردن یک به یکه عکسها دارید. علاوه بر این ، چنانچه کار و فعالیت شما با اسکنر بوده و یا از اسکنر استفاده می کنید ، ممکن است دچار همین سر در گمی شده و از کار روزمره خود عقب بیفتید.
PixFiler نام نرم افزاری است که می توانید در این مواقع به داد شما برشد . بوسیله این نرم افزار کم حجم و توانا شما در عرض کمتر از چند ثانیه ، عکس مورد نظر خود را یافته و به هدف مورد نظر خود جامه عمل می پوشانید.
PixFiler بیش تر فرمت های تصویری را پوشش داده و نیز قابیلت نمایش فایل های RAW بیشتر دوربین های دیجیتال را داراست.با این نرم افزار به راحتی و بدون مشکل می توانید چند ده هزار عکس را مشاهده و دسته بندی کنید. علاوه بر سرعت مثال زدنی،به کمک این نرم افزار قادر به تغییر سایز و اندازه عکسهای مورد نظر خود نیز هستید. این بسته نرم افزاری متشکل از چندین و چند ابزار سریع و کار آمد در زمینه دسته بندی و نگارش یادداشت برروی عکس ها ، تهیه گزارشات بهینه سازی برای کپی برداری و چاپ ، انتقال تصاویر از روی سی دی یا دی وی دی و دسته بندی آنها طبق علایق شخصی ، قابلیت به اشتراک گذاری عکسها از طریق پست الکترونیکی ،ایجاد CDها و DVD های آتوران ، کپی برداری موضوعی اطلاعات از EXIF و IPTC عکس ها ، ایجاد contact sheets(عکسی که از کنار هم قرار گرفته چندین عکس کوچک به وجود می آید ) و .. می باشد . حاصل تلاش و کار خود با این نرم افزار و طبقه بندی عکسها و تصاویر خود را در نهایت می توانید در شبکه به اشتراک بگذارید ، تا دیگران نیز در لذت شما شریک نیز شوند.

Download from rapidshare

یا
http://rapidshare.com/files/14179699..._v5_1_.2.5.rar

 نوشته شده توسط جواد در جمعه 87/10/27 و ساعت 11:57 عصر | نظرات دیگران()

امروزه با پیشرفت صنعت نرم افزار و رشد برنامه های کامپیوتری در هر روز شاهد به وجود آمدن نرم افزارهای مختلف با امکانات منحصر به فرد هستیم . بسیاری از نرم افزارهایی که با استفاده از فناوری های جدید و تکنیک های پیشرفته برنامه نویسی ، ابزارهایی را در اختیار کاربران قرار می دهد که رسیدگی به بسیاری امور را برای کاربران آسان نموده و یا توانایی های جدید نرم افزاری ای را به آن ها می دهد که به وسیله آن ها قادر به خلق ابداعات جدیدی می باشند.

 امروز نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن می توانید عکس های بی جان خود را وادار به صحبت کنید.

 

 CrazyTalk نام نرم افزاری است از شرکت reallusion که این قدرت را به شما می دهد تا عکس های بی روح و بی جان خود را وادار به صحبت کردن نمایید.  این نرم افزار با قابلیت های منحصر به فرد این امکان را دارا می باشد تا با ایجاد تغییرات و اعمال افکت های مختلف در اعضای یک صورت ثابت در یک عکس آن را به حرکت وا دارد.

 

این نرم افزار از ویژگی های مختلفی برخوردار است که تعدادی از آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

- سه بعدی کردن تصاویر و امکان ایجاد تغییرات در حالت صورت در عکس

- قابلیت افکت گذاری بر روی لب ها و حرکت آنها برای صدا گذاری

- توانایی زمان بندی بر رو تصاویر برای قرار دادن مکث در صحبت و حرکت لب ها

- این برنامه دارای این قابلیت می باشد تا فایل های خروجی را در چندین فرمت تصویری ذخیره نماید.

- این برنامه با برنامه PowerPoint دارای سازگاری بوده و می توان از تصاویر آماده شده در جهت ایجاد فایل های آموزشی استفاده کرد.

- پشتیبانی از فرمت های تصویری مخصوص گوشی های تلفن همراه برای نمایش تصاویر در آنها ( 3GP/MPEG4 )

- توانایی ساخت کارت پستال هایی که حرف می زنند با استفاده از تصاویر آماده شده

-  و ... .

 

  دانلود کنید نسخه 5.1 را با حجم 46.95 مگابایت ( لینک غیر مستقیم )
کرک:
http://uploadbazar.com/523CTP.v5.1.www.p30world.com.zip


 نوشته شده توسط جواد در جمعه 87/10/27 و ساعت 11:57 عصر | نظرات دیگران()

کاربران مبتدی کامپیوتر همیشه با تنظیمات ویندوز و امنیت ، شبکه ، بهینه سازی ، یافتن اطلاعات سخت افزاری خود و ... دچار مشکل می شوند و در بسیاری از اوقات این مشکل به دلیل پراکندگی قسمت های مدیریتی در تنظیمات ویندوز می باشد.به عنوان مثال یک کاربر عادی قصد تنظیمات ویندوز خود را دارد.با وارد شدن به کنترل که هر یک از تنظیمات مربوطه به چند بخش دیگر تقسیم بندی می شوند دچار سردرگمی می شود و در انتها به نتیجه دلخواه هود نیز نمی رسد. یا مثالی دیگر، فرض کنید می خواهید تمامی اطلاعات سخت افزاری سیستم و نوع و مدل آن ها را بیابید، چه می کنید؟ تمامی مشکلات بالا با استفاده از برنامه های مدیریتی و ابزارهای مربوطه درون برنامه به سادگی قابل حل می باشد. این گونه برنامه ها با جمع آوری تمامی تنظیمات مهم ویندوز به کاربران عادی هم این توانایی را می دهند تا به راحتی سیستم خود را مدیریت و تنظیمات دلخواه و سفارشی خود را اعمال کنند.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.

 

WinXP Manager نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به مدیریت بر قسمت های مختلف ویندوز و امور نگهداری سیستم می باشند. در این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برای ایجاد یک فضای مدیریتی آسان استفاده شده است و کاربران با استفاده از این ابزار به راحتی اقدامات مدیریتی خود را انجام می دهند. این نرم افزار محصولی از شرکت نرم افزاری Yamicsoft می باشد که در گذشته محصولی دیگر از این شرکت با نام Vista Manager را به شما معرفی کرده بودیم.

 

ویژگی هایی که این برنامه از آن ها بر خوردار می باشد را به همراه توضیح مختصری در زیر می بینید:

- Information : به کمک این قسمت می توانید تمامی اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری سیستم را بدست آورید. همچنین در این بخش می توانید کدهای ثبت برنامه های شرکت Microsoft را بیابید. از دیگر امکانات این بخش یافتن جزییات و اطلاعات مربوط به اجرای برنامه ها می باشد.

- Optimizer : این قسمت مسئولیت عملیات بهینه سازی سیستم را بر عهده دارد. این قسمت با کنترل و نظارت بر startup ، حافظه سخت افزاری ، غیر فعال کردن سرویس های غیر لازم ، رفع مشکلات Internet Explorer و ... باعث افزایش سرعت سیستم عامل می شود.

- Cleaner : این بخش همان طور که قبلا نیز اشاره شد، با پاک سازی سیستم از فایل های اضافی که توسط سیستم عامل تولید می شوند ، همچنین پاکسازی رجیستری فضای اشغال شده توسط این فایل ها را باز رها کرده و به شما استفاده بیشتری از فضای هارد را می دهد.

- Customization : این قسمت برای تنظیمات دلخواه کاربر، بیشتر در زمینه محیط زیبا برای ویندوز طراحی شده است. از جمله امکانات این بخش توانایی تغییر پشت زمینه در صفحه ورودی و خوش آمد گویی ویندوز ، تغییر آیکون ها ، ویرایش منوی راست کلیک موس ، تغییرات در منوها ، تغییر عکس های پشت زمینه دسکتاپ به صورت خودکار و ... را می توان نام برد.

- Security : در این بخش شما می توانید تنظیماتی را انجام دهید تا ویندوز از لحاظ امنیتی در شرایط خوبی قرار گیرد. به عنوان مثال می توانید امکان ایجاد تغییرات در دسکتاپ ، منوها ، کنترل پنل و دیگر نقاط مهم را بگیرید. همچنین می توانید امتیاز به روز آوری سیستم ( Update ) را غیر فعال کنید و ....

- Network : بهینه سازی سرعت کانکشن ارتباطی شما ، مدیریت بر قسمت های به اشتراک گذاری شده در شبکه ، جستجو و یافتن پورت های باز سیستم و بسیاری امکانات دیگر در این بخش گنجانده شده اند.

 

  دانلود کنید نسخه 5.28 را با حجم 5.31 مگابایت ( لینک غیر مستقیم )
کرک:
http://uploadbazar.com/751Y.WinXP.M.v5.0.6.www.p30world.com.zip


 نوشته شده توسط جواد در جمعه 87/10/27 و ساعت 11:57 عصر | نظرات دیگران()

کاربران کامپیوتر بر اساس نیازهای مختلف امروزه به دنبال ضبط تصاویر و عکی از محیط صفحه نمایش می باشند. یکی از بیشترین نیازهای قابل مشاهده تهیه فیلم های آموزشی از نرم افزار های مختلف می باشد. به کمک فیلم های آموزشی ، بیننده و کارآموز با محیط نرم افزار آشنا شده و به صورت نیمه عملی طرز کار با نرم افزار ها را فرا میگیرد. امروزه اکثر سایت هایی که در زمینه آموزش الکترونیک فعالیت می کنند از این روش برای بیان مطالب خود استفاده می کنند. برای فیلم برداری از محیط صفحه نمایش و عکس گرفتن از آن برنامه های متعددی وجود دارد.

 در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که از قابلیت های چشم گیری استفاده می کند.

 

SnagIt محصول قدرتمند شرکت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عکس برداری ازصفحه نمایش و انجام کارها و ویرایش های مربوطه است . این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امکان ضبط هر نوع تصویری را از محیط صفحه نمایش همراه با تمامی نشانه ها و هرچه که به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یک فیلم با کیفیت می دهد و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می کند . توانایی قدرتمند در به اشتراک گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این نرم افزار است .

توسط این نرم افزار شما می توانید یادداشت هایی را با افکت ها گوناگون در هنگام ضبط تصاویر بر روی فیلم قرار دهید و به توضیحات خود آن را اضافه کنید. همچنین از دیگر قابلیت های این نرم افزار توانایی ضبط تصاویر از یک محیط مشخص شده می باشد.

 

تعدادی از ویژگی های این نرم افزار بدین شرح است:

به اشتراک گذاری آسان از طریق ایمیل : به آسانی در هنگام کار با محیط هر نرم افزاری که باشید, SnagIt قادر به عکس برداری از صفحه و زمان مورد نظر شما همراه با ویرایش آن است و بلافاصله تنها با یک عملیات ساده Drag&Drop قادر به اضافه کردن این تصویر به متن ایمیل خود خواهید بود .
دادن خلاقیت های فایل فلش به تصویر گرفته شده ی شما : ویراستار این نرم افزار قادر به انجام ویرایش ها, دادن افکت ها, اضافه کردن ویدیو و یا ایجاد اسلاید شو های متفاوت در تصاویر است و می تواند آنها به صورت فایل SWF فلش ذخیره کند!
ضبط تصاویر صفحه نمایش همراه با تمامی جزییات : نرم افزار قادر به ضبط تمامی جزییات, عنوان ها, نشانه ی موس و هر آن چه با چشم در صفحه ی صفحه نمایش می بینید است .
 

  دانلود کنید نسخه 9.01 را با حجم 21.96 مگابایت ( لینک غیر مستقیم )


 نوشته شده توسط جواد در جمعه 87/10/27 و ساعت 11:57 عصر | نظرات دیگران()

سیستم عامل ویندوز دارای حساسیت بسیار بالایی در مقابل برنامه ها و فایل های مخرب می باشد. روزانه ده ها آسیب پذیری مختلف از این سیستم عامل و یا نرم افزارهایی که بر روی این سیستم عامل مورد استفاده قرار می گیرند انتشار می باشد که بسیاری از آن ها در صورت استفاده شدن توسط افراد سودجو ممکن است علاوه بر زیان هایی که به سیستم عامل وارد می کنند موجب بروز مشکلات دیگری نظیر سرقت اطلاعات نیز شوند. استفاده از نرم افزارهای کنترل سیستم به منظور رفع خرابی های ناشی از این مشکلات و کنترل قسمت های مختلف ویندوز به کاربران این توانایی را می دهد تا سیستم عامل خود در هنگام بروز چنین مشکلاتی بازیابی نموده و مشکلات آن را برطرف نمایند.

در این مطلب نرم افزاری را در این زمینه به شما مرفی می کنیم.

 

Windows Doctor نام نرم افزاری می باشد که همان طور که از نام آن مشخص است برای رفع بیماری های مختلف سیستم عامل ویندوز طراحی شده است. این نرم افزار از قسمت های مختلفی برخوردار می باشد که به کمک آن کاربران می توانند علاوه بر مدیریت سیستم عامل خود در شرایط بحرانی ، مشکلات به وجود آمده را نیز برطرف نمایند. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت آنالیز امنیتی ویندوز اشاره نمود که به کمک این ویژگی می توان آسیب پذیری های موجود در قسمت های مختلف ویندوز را برطرف نمود. از دیگر ابزارهای موجود در این نرم افزار می توان به ابزار پاکسازی رجیستری ، پاکسازی ردپاها ، ابزارهای بهینه سازی سیستم عامل ، ابزارهای مدیری برای قسمت های حساس ویندوز و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت International LLC می باشد.

 

  دانلود کنید نسخه 2.0 را با حجم 4.51 مگابایت ( لینک غیر مستقیم )
کرک:
http://uploadbazar.com/350WD.v2.0.www.p30world.com.zip


 نوشته شده توسط جواد در جمعه 87/10/27 و ساعت 11:57 عصر | نظرات دیگران()


می دانید که از ابتدای اضافه شدن کیبورد فارسی در محصولات مایکروسافت که در ویندوز 2000 بود این کیبورد با کیبورد استاندارد فارسی در ویندوزهایی که با استفاده از فارسی سازها فارسی شدند متفاوت بود. این اختلاف حتی در ویندوز ویستا نیز به چشم می خورد. این کیبورد مشکلاتی دارد. از جمله اینکه جای حروف "ژ" و "پ" نادرست است. فاصله مجازی وجود ندارد. حرف "ی" در هنگام استفاده از فونتهای فارسی به صورت جدا نوشته می شود و ... . با استفاده از این برنامه می توانید دو کیبورد استاندارد فارسی را به ویندوز اضافه کنید و در هر محیط کیبورد مناسب را استفاده کنید. توضیحات فایل PDF همراه برنامه را بخوانید. از یک کیبورد برای جستجو در اینترنت و سایت تبیان با "ی" فارسی و دیگری برای تایپ با فونتهای فارسی با "ی" عربی استفاده کنید. برای استفاده از فارسی ساز آفیس نیز باید از "ی" فارسی که در واقع در کیبورد مایکروسافت قرار دارد استفاده کنید. از این برنامه می توانید برای اضافه کردن کیبورد فارسی استاندارد به ویندوز ویستا نیز استفاده کنید. بعد از نصب هر کیبورد باید از قسمت Regional and Language Options و در سربرگ Language با کلیک بر روی Details کیبورد نصب شده را اضافه کنید. در ویندوز ویستا نیز باید مراحل را به روش مشابه انجام دهید.
 
دانلود :

 نوشته شده توسط جواد در جمعه 87/10/27 و ساعت 11:57 عصر | نظرات دیگران()
نرم افزار عالی برای تبدیل عکس های سیاه و سفید به رنگی است که به آسانی با این نرم افزار می توانید عکس های سیاه سفید خود را به رنگی تبدیل کنید.
 

 نوشته شده توسط جواد در جمعه 87/10/27 و ساعت 11:57 عصر | نظرات دیگران()


این برنامه یک بازی پازل هستش که میتونه ابزار مناسبی برای زمان بیکاری شما باشه تا کمی شما رو سرگرم کنه.
طرز کار با این برنامه بسیار ساده و راحت بوده و دارای محیط بسیار مناسبی میباشد.
این برنامه برای تمامی سنین مناسب بوده و توصیه میشود!
قابلیت ها:
فارسی بودن و حجم کم برنامه
تغییر سطح بازی (آسان-متوسط-دشوار)
قابلیت فراخوانی تصاویر مختلف جهت بازی
قابلیت پیش نمایش تصویر
قابلیت های نسخه جدید:
اضافه شدن عکسهای آماده
دو زبانه شدن برنامه
ظاهری جدید و زیباتر
افزایش سرعت اجرا

این نرم افزار بدون مشکل در Windows XP و Windows Vista عمل میکند.
دریافت برنامه
حجم فایل: 840 KB

 نوشته شده توسط جواد در جمعه 87/10/27 و ساعت 11:57 عصر | نظرات دیگران()

کنسول های بازی PSP که به صورت دستی مورد استفاده کاربران قرار می گیرد علاوه بر قابلیت اجرای بازی های PlayStation از ویژگی های دیگری نیز برخوردار می باشد. یکی از ویژگی های قابل استفاده در این کنسول نمایش فایل های تصویری و فیلم ها می باشد. این کنسول به صورت پیش فرض از فرمت های تصویری مختلف پشتیبانی می کند اما استفاده از فایل های تصویری به صورت اصلی بر روی این کنسول ها فضای زیادی از حافظه های آن ها را اشغال می کند. برای جلوگیری از بروز این مشکل می توان از نرم افزارهای تبدیل کننده و بهینه ساز فایل های تصویری که مخصوص کنسول PSP طراحی شده است استفاده نمود.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.

 

PSP Movie Creator نام نرم افزاری برای تبدیل و ساخت فایل های تصویری سازگار با کنسول PSP می باشد که به کمک این نرم افزار می توان فایل های تصویری با کیفیت مناسب و حجم پایین را برای کنسول های بازی PSP آماده سازی نمود. در این نرم افزار کاربران می توانند تا 300% فایل های تصویری را با کنسول های بازی دستی خود سازگارتر نمایند. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به پشتیبانی از فرمت های DVD, DivX/XviD, avi, wmv, mpg, mpeg, dat(VCD), rm, rmvb, Tivo2Go ، پشتیبانی از فایل های زیرنویس ، تبدیل کننده فرمت با اندازه تصویر 320x240و 368x208 و 400x192 ، قابلیت استفاده بر روی سیستم عامل ویندوز 98/ME/NT/2000/XP و ... اشاره نمود.

 

 http://fdcupload.com/5vdxzrfyaonf/PQDVD.PSP.Movie.Creator.v2.0_www.P30World.com_.rar.htm
لینک دانلود ار سرورهای کمکی
سرور رپید شیر
http://rapidshare.com/files/149323789/PQDVD.PSP.Movie.Creator.2.0.rar
http://rapidshare.com/files/131045129/PSP.Movie.Creator.2.0.rar


 نوشته شده توسط جواد در جمعه 87/10/27 و ساعت 11:57 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4   5   >>   >
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مجله کلیپ
ماجرای زن گرفتن کره خر
10 گونه جانوران در حال انقراض!
ارشیو دانلود جدید ترین های موبایل به صورت رایگان
مجله دانلود برتر میهن دانلود 2
مجله دانلود برتر میهن دانلود
پیامهایی آموزنده سریال یوسف پیامبر
مدل لباس نامزدی و شب
عکس های جدید و داغ از بازیگران و هنرمندان
عضلات صورت و شادابی چهره
[عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: امید دلارام** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا

انجمن‌های وب‌زیست - لینک باکس تمام اتوماتیک وب‌زیست - فروشگاه - سیستم چت و گفتگو